השיטות שיגרמו לכל תינוק לרצות להיכנס למקלחת

סוף היום הגיע, כל מה שבא לכם זה להתרווח על הספה ולנוח. נשארה לכם רק עוד משימה אחת והיא לקלח את התינוק וזהו, סיימתם את היום שלכם.

אבל האהבה למקלחת מפנקת היא לא רגש נפוץ אצל מרבית התינוקות והילדים, חלק גדול מעדיף שלא להתקלח וכל הפעולה הזאת לא נעימה וכיפית לו.

שיטות הפוך את המקלחת לחוויה כיפית

יש טיפים וטריקים שיעזרו לכם להפוך את החוויה הזה לכיפית ומהנה עבור התינוקות שלכם. צריך להבין שכל פרט משמש כחלק חשוב בחוויה הכוללת - לכן נשפר את הפרטים הקטנים.

  1. משחקים לאמבטיה - הדרך הכי יעילה לשיפור החוויה ולהפוך אותה מלא נעימה למלאת צחוק וכיף. המשחקים לאמבטיה יגרום לתינוקות להסתכל ולהרגיש שונה בנוגע למקלחות כי הם פשוט יהנו מהדרך.
    חשוב לבחור משחקים לאמבטיה המיועדים לשימוש של תינוקות ולשימוש במים. הזהרו מלהכניס סתם משחקים שלא מיועדים לאמבטיה כדי להבטיח את הבטיחות והביטחות של התינוק שלכם.
  2. מוזיקה - השמיעו את השירים האהובים על התינוק בזמן המקלחת, ככה תשלבו בין ההנאה שלו לשמוע מוזיקה ותסיחו את דעתו מפעולת המקלחת.

איך מקלחים תינוקות?

הכי חשוב כאשר ניגשים לקלח את התינוק זה להבין שיש חשיבות לכל דבר קטן בפעולה - החל מטמפרטורת המים ועד לכמה ביטחון הם מרגישים בסביבת המקלחת.
דברים שחשוב לשים לב אליהם הם:

  1. טמפרטורת המים - צריך לוודא שהמים לא קרירים אבל גם לא חמים מדי, העור של התינוק רגיש במיוחד לטמפרטורות וצריך שהטמפרטורה תהיה כזאת של מים חמימים. כאשר תכניסו את היד למים תרגישו מים נעימים אבל לא חמים מדי. הסיבה שאין טמפרטורה מדויקת היא שלרובינו אין מדי טמפרטורה בבית ולבדוק בכל פעם את המעלות במים זה לא משהו בשגרת היומיום שלנו.
  2. סוג הסבון - יש להשתמש אך ורק בסבונים המיועדים לתינוקות ולא בסבונים שלכם. הסיבה לכך היא שסבונים לתינוקות מורכבים מחומרים מיוחדים המתאימים לעור הרגיש של התינוק ומונעים פריחות, סתימת נקבוביות עור ואדמומיות.
  3. מגבת - כחלק מההבנה שגם פעולת ניגוב התינוק לאחר המקלחת מרכיבה את החוויה הכללית שלו מהמקלחת חשוב לשים דגש על ניגוב רך ועדין. השתמשו במגבות מיוחדות המתאימות לעור תינוקות ומעניקות לו מגע רך, עדין ואוהב.

תוכלו להתרשם ממגוון של משחקים לאמבטיה בקטגוריה זו באתר שלנו. כל המשחקים הם בעלי תו תקן ישראלי ככה שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בטוב ביותר עבור התינוק שלכם.