בגדי תינוקות

ללכת לפעוטון, גן או גן משחקים עם הילדים מרגיש כמו תצוגת אופנה - תינוקות וילדים מתלבשים בבגדים אופנתיים וטרנדיים ממש כמו מבוגרים ואפילו לפעמים יותר.
למי שלא מכיר את הטרנדים החמים של בגדי התינוקות המאמר הזה בדיוק בשבילך. בשנים האחרונות אנחנו רואים זינוק בכל מה שקשור לעיצוב ואופנה של החל מצעצועים לתינוקות ועד לבגדי תינוקות - ממבחר דל (באופן יחסי) ובאיכות סבירה עברנו בשנים האחרונות למגוון רחב של אפשרויות באיכויות שונות.

דוגמה לשינוי שקרה בשנים האחרונות היא נטישה של הבגדי תינוקות המוכרים כמו הדפסים של חיות, דגים, דינוזאורים ופרחים. המעבר לבגדים שמזכירים את הפריטים האהובים עלינו בארון רק במידות קטנות וחמודות הופכות את מגירת הבגדים של התינוק לשיקית לא פחות.

הסטייל עלה ואיתו המחירים

העלייה במחירים לא פסחה על בגדי התינוקות וגם כאן אפשר לראות שינוי, רק שהפעם לרעה. חברות רבות ראו ברצון של ההורים להשקיע בבגדים כהזדמנות להעלות מחירים ולא רק על פריטים עם בדים מיוחדים או חברות יוקרתיות, אלא גם בחנויות שנחשבות "בייסיק".
היום לרכוש בגדים לתינוק היא הוצאה נכבדת שיש להתחשב בה כאשר מחשבים את התקציבי הוצאות. אבל, לא כולם ככה.

האלטרנטיבה הטובה

אנחנו בהיליס מבינים את הרצון להלביש את התינוקות והילדים שלכם בסטייל מבלי להוציא כמויות מגוחכות של כסף. אז במשך תקופה ארוכה חיפשנו את הספקים הטובים ביותר שיביאו סחורה סוג א' ובמחירים של פעם.
הדרך לא הייתה פשוטה והיינו צריכים לעבור מספק לספק ולא להתפשר עד שנמצא את הבגדים היפים ביותר, באיכות הטובה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.
ככה הגענו ל-BORDERLINE, החברה שבמקור מייבאת ומייצרת בגדים ואביזרים לגולשים באיכות הגבוהה בשוק. עם שיתוף פעולה הצלחנו להביא ליין בגדי תינוקות בהיליס שהוא גם סטייליסטי וגם במחירים שפויים.

מוזמנים להיכנס לבגדי התינוקות של היליס ולהתרשם.