איך להלביש הקטנטנים בצורה נוחה ובטוחה כשקר?

מגשם ואורות נוצצים ועד שוקו חם ונעליים חמודות ונעימות, החורף הוא זמן קסום - במיוחד עם תינוק קטן - אבל זה יכול להיות מלחיץ עבור הורים טריים.
אחרי הכל, לשמור על בטיחות התינוק שלנו בקור זה מסובך. עם זאת, זה לא בלתי אפשרי ואפילו די פשוט.
הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בטיחות במזג אוויר קר.

האם זה בטוח לקחת את התינוק החוצה בחורף?

התשובה הקצרה היא כן: תינוקות יכולים לצאת החוצה בחורף. עם זאת, יש להגביל את הנסיעות - במרחק ובמשך - מכיוון שתינוקות אינם מסוגלים עדיין לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם.
תינוקות חדשים, פעוטות וילדים צעירים גם הם חסרי שומן בגוף וגוף קטן יותר ממבוגר. לפי האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים, זה אומר שהם יכולים לאבד חום מהר יותר מאשר מבוגרים.

ההמלצה היא להימנע מלהיות בחוץ עם פעוטות בטמפרטורות מתחת ל-5 מעלות צלזיוס, במיוחד במידה ויש רוח. הקפידו על טיולים בחוץ שמוגבלים ל-15 דקות או פחות, והכירו את סימני האזהרה של כוויות קור והיפותרמיה. שימו לב לרעידות של הגוף, רעידות שפתיים, ועור אדום או אפרפר.

יחד עם זאת חשוב לבדוק שלא מחממים את התינוקות שלנו יתר על המידה, שכן זה יכול לגרום לפריחות, גירוי, זיעה, ובמקרים קיצויים גם מוות בעריסה. המכון הלאומי לבריאות מציינים כי הסיכון ל- מוות בעריסה גבוה יותר בחודשים הקרים יותר בגלל לבוש כבד מדי שעלול לגרום לתינוקות להתחמם יתר על המידה. התרחיש האידיאלי הוא לשמור על הקטן שלך עם טמפרטורת גוף נוחה. הימנעו מלבוש כבד מדי בתוך הבית ושמיכות ופעלו לפי הנחיות שינה בטוחות.

מה תינוקות צריכים ללבוש בחורף?

בגדים לבית

אם תינוקכם שוהה בפנים ואם הבית חם, שכבה אחת מספיקה ברוב המקרים, אם כי אולי כדאי להוסיף גרביים ו/או כפפות כותנה כדי לשמור על חום הגפיים.

בגדים לבחוץ

אם התינוק יהיה בעגלה בחוץ במשך תקופה ממושכת, אתם רוצים לוודא שהם נוחים ככל האפשר.
כמה שכבות דקות ישמרו אותם חמים ויבשים. כובע יגן על ראשם, וחליפות שלג ומעילים עמידים למים הם אפשרות טובה אם התינוק שלך ייחשף לפגעי מזג האוויר. מומלץ גם כפפות, גרביים ומגפיים.

בגדים לשינה

כשזה מגיע לשעת השינה, להיות בזהירות יתר זה הדבר הכי נכון. האמת היא שתינוקות ישנים טוב יותר כשהם קרירים יותר. זה גם מפחית את הסיכון שלהם למוות בעריסה.
פיג'מה עם רגלית היא בחירה טובה, וכך גם בגדי גוף. ניתן להשתמש בשקי שינה עבור תינוקות צעירים יותר.
 

לסיכום

בעוד שהטיפול בתינוק בחורף יכול להיות קצת מסורבל ומלווה באתגרים מיוחדים, האמת היא שעם קצת הכנה מראש, סבלנות והרבה שכבות של בגדים נוחים - אפילו התינוקות שלנו יוכלו להנות מהעונה הזאת ואנחנו נהנה יחד איתם.
בנוסף תוכלו להתרשם ממבחר בגדים לתינוקות שאנחנו מציעים בהיליס בקטגוריית "בגדי תינוקות".