אוניברסיטה לתינוק

תהליך ההתפתחות, הגדילה, החשיבה והסקרנות של תינוקות מתחיל כבר מיום הלידה. לכן יש חשיבות עצומה למשחקים ולגירויים שאלהם ייחפש התינוק שלכם כבר מיום הלידה שלו.
משחקי התפתחות הם משחקים ועזרים המגרים את המוח של התינוק להתפתחות מהירה והבנה טובה יותר - כך באמצעות משחקים ושעשוע התינוק גם מרוויח לטווח הארוך.

 

משחקי התפתחות
משחקי התפתחות הם שם כולל למשחקים המיועדים לתינוקות אך בעלי ערך מוסף כמו שילוב של משחק עם למידה כיצד לזוז, איך אינטראקציות עובדות ואפילו צלילים וצבעים מיוחדים שיגרו את המוח להתפתח ולהבין טוב יותר את טיב הדברים.
משחקי התפתחות אלו אפילו יכולים לכלול משחקים שיגבירו את האמפתיה אצל התינוק שלכם, אך יש משחק אחד שבולט מעל כולם וקוראים לו אוניברסיטה לתינוק.

 

אוניברסיטה לתינוק
האוניברסיטה לתינוק בעצם מתכללת את רוב משחקי ההתפתחות לאיזור אחד, כך שהוא נהיה המשחק הראשון שקונים - מטרת האונירסיטה לתינוק היא לפתח את כל החושים.
האוניברסיטה מכילה מספר רבדים כמו:
  1. צעצועים שבעת מגע מפעילים צליל.
  2. מרקמים ייחודיים ושונים מפריט לפריט.
  3. צבעים מגוונים לגירוי ויזואלי והבנת הבדלי צבעים.
  4. צעצועים שניתן להחזיק ולהכניס לפה בבטחה - מאפשרים לתינוק "להשביע” את הסקרנות שלו.
  5. האוניברסיטה בנויה בתלת מימד - כלומר לכל הצעצועים יש עומק, גובה ומרחק בין אחד לשני - יוצרים הבנת עומק המרחב.
על כל היתרונות הברורים ישנם יתרונות נוספים כמו העובדה שזהו צעצוע שמכיל כל כך הרבה אך הוא קל לשינוע, פירוק והרכבה ולניקוי ככה שלכל מקום שתלכו תוכלו לקחת את המתקן איתכם ולאפשר לתינוק שלכם להתפתח ולגדול בסביבה בטוחה.
אופציה נוספת היא לרכוש גדרות לתינוקות עם משטחי פעילות - תוכלו ללמוד בהרחבה אל אלו בקישור הבא.

 

הדבר האחרון שחשוב לוודא לפני שקונים אוניברסיטה לתינוק או כל פריט כזה או אחר הוא תו תקן - תו התקן במוצרים לתינוקות מבטיחים מניעת אסונות ומוודאים את ההתאמה של המוצר לשימוש ע”י תינוק.
כך כל המוצרים באתר היליס בעלי תו תקן - תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמוצרים שתרכשו מהאתר עומדים בתקנים המחמירים ביותר.

 

לקישור מהיר לעמוד “אוניברסיטה לתינוק” ולהתרשם מהמבחר שלנו תוכלו ללחוץ כאן.